26 Ocak 2017 Perşembe

Contra Ters Yön Şarkı Sözleri

contra ters yön

Contra - Ters Yön Şarkı Sözleri

istikamet cehennem b*tch bi elim sarı 
bu da cennetin alevli yanı 
suya düştüm caretta caretta yarım 
ama bi tarafım musa'dan eski balım 

akıyo su gibi barım varille kanın 
canın gider ihtiyar i*ne canın 
bana bulaşıp da kalacağını sanıyosan ağzında sadece vanilya tadı 

ne bi tv'm var ne de berettalarım 
ne siyasiler gibi baret takarım 
ama akıllı ol seni direnişçi solcu dinsizler gibi paket yaparım 
şaha kalkarım 
ironim gelir herkesi baykallarım 
gördüğüm şortluyu parmaklarım, parmaklatmazsa tartaklarım 

yemişim övgüyü şakşakları 
göz çıkarmak işim hiç kaş yapmadım 
ama aç kalmadım 
bi avşar gibi televole muhabirinden maaş almadım 

hem ben gökhan mıyım murat mıyım 
egomu peşkeş çekeyim baş sallayım 

hani televizyon kadar aşağılığım 
ama sığmıyo kadraja t*şaklarım 

kafam rahat ayran bol 
işime bi karışan yok lay lay lom 
sen ayrıl da gel gönüllü ünlücüğüm eğlendir bizi hadi yavrum koş 

yansın jo' (joint) kaysın Cont 
varsın aç olayım varsın tok 
ama fakir edebiyatını s*keyim parasını verip üstü sende kalsın bro 

ama yok o da beş kuruş etmez 
dikine giderim b*tch yolum hep ters 

ama bu şarkı temiz cürüm etmem 
hayatını s*kerim küfür etmem 

sürü sevmem bana "şuna buna çık" deme yürü git len 
jules verne'im ben 
tüm jürilerden yüksekken düşmem jüpiterden

bitmedi var devamı gel 
git ruhunu sat bilabedel sen de 
çünkü şimdi tv'de gelin ve damat satılıyo her an 
esef duyuyo gözler artık "reva mı?" der 
yanıltıyo hep aynı teraneler 
sanırsın ki insanımın aklında daha fazla s*kiş var kerhaneden eğer hep izlersen o aptal kutusunu 

öten halka hakaret borusu 
köpeğe "halktan yetenekli" diyen mi suçlu yoksa halk mı? 
neyse lanet olsun 

sert yazarım huyum kurusun 
hem dost acı söyler bilmiyo musun?
ama bu kadar yeter müzik dursun 

uyu da vücudun huzur bulsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder