14 Mayıs 2017 Pazar

Manuş Baba - Eteği Belinde Şarkı Sözleri Sözü


manuş baba eteği belinde şarkı sözleri



Manuş Baba - Eteği Belinde Şarkı Sözleri Sözü


Geliyor bak, kalem kaşlı, eteği belinde Gülde takmış, gülde takmış Al dudaklar, mor sümbüller Öyle de güzel ince de belli (ince de belli) Yar beline beline sarılamam Ah geceden duramam Ah öteden, beriden bakış atma Ah yerimde duramam Ah yıkadım, kuruttum çarşafı Serdim ipek yorganı Ah günahı, sevabı boynuma Gel bu gece koynuma Dedim ona, Ey güzel, böyle mi geçer Bu geceler (bu geceler) Neymiş anam, Bizim bu keder, Ne zamana kadar böyle gider? (böyle gider) x3 Yar beline beline sarılamam Ah geceden duramam Ah öteden, beriden bakış atma Ah yerimde duramam Ah yıkadım, kuruttum çarşafı Serdim ipek yorganı Ah günahı, sevabı boynuma Gel bu gece koynuma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder